letih

Monday, November 08, 2010

malam niyh aku tersangad lah letih . pagi tadi bgon jep , trus tlg mak kemas kedai n jadi jaga kat kedai uh . 
hehehehe . pastu mak suh tolong sppupu basuh atap . mak aih . gile berat atap uh . yang kelakarny . ta sampai 5 keping atap . pinggang aku dah cramp . trus aku cabut lari masok bilik . malas la . hehehhe
pastu . rehat jap . lps mandi2 lak . mak aku dah bsg2 kat luar . " lily ! cepat ! budak skolah dah balik . mak nak masak lak . ! " heheheh . aku rase tu memang dialog yang wajib tiap2 ary . hahahahaha. 
kuar jep . trus jge kdai . gile rmai bebudak . ta menang tangan aku . alhamdulillah . kedai aku da beransur2 maju . tapi . tengah2 jge kdai tu . lappy ta lupe . huhuhu . on9 fb . tgk ad comment kat status aku smalam . banyak la jgk komen kat stu . agak meriah dstu . hehehhe . aku buat sttus jiwang2 sket . terus korang suke mengomen yep . mcm2 komen . org yg ta pena komen pn agak galak untuk mengomen . hahaha . hmmm . agakny mmg sttus aku kat fb smlm mmg hot kot . hohoo . hmm . mlm ni mmg agak letih . so . letih . ubtnye tido la .+_+ . huhuhuhu . panadol suda ditelan . then . gud nite la sume2 . esok ade lagi . insyaAllah . 

p/s : gud nite olz . 
esp my mom . my dad . si murai syiqin yang dalam usha na tdo niyh . 
n yang penting ckaly 4 my lover . 
mohd nasrul shafiq yang sedang bkje uh . 
part tyme yang agak memenatkan lah aku agak . 
i love u by . muaaxxx .<3 

0 comments:

Post a Comment