mainan aty nieyh .

Thursday, November 11, 2010

aty salu dkaitkan dgn prsaan . prasaaan salu dikaitkan dgn emosi . 
emosi sseorg bole brubah dlm skalip mata .


--------------------------------------------------------


 kata orang untuk mencintai seseorg hanye mengambil mase sminit sje . tapi untuk melupakan perlu mse berthun2 . bahkan sampai akhir hayat ad yang belum melupakan .


-------------------------------------------------------


bgtu jgak dgn tangan yng memberi . kata orang jgak . tngan yng memberi lebih mulia dari tngan yng mnrima .


--------------------------------------------------------- 


berikan haty pada yang sudi . jangan dkjar yang kta suka , sbb belum tntu dye jugak sukakan kita . hargailah orang yang didepan mate n org yang sentiasa setia menyayangi kita . 
jangan pulak jadi cam pepatah ni . " yang dikejar tak dapat , yang dikendong berciciran . "


--------------------------------------------------------- 


cinta adam dan hawa begitu utuh daripada syurga hingga mereka dibuang  ke bumi .


---------------------------------------------------------


cintailah seseorang itu sepenuh aty & hargailah mereka selagi mereka ada depan mata kita . kelak, bila 
tangan yang salu kita genggam tu ad dlm genggaman orang len . jgn menyesal . masa tu dah tak guna nak menyesal . 


----------TAMAT-----------



hahhahaha . tamat suda sesi berjiwa jiwang neyh . entry kalu ni adalah untuk mem**** orang kott . 
hahhahah . jahad gylak aku kali neyh . ahhh . ad aku kesa kau na terasa pn ?
cettt ! takan dah besar nak trase dgn aku jgk kod . agak2 la sayang yep . 
hmmm . aku rasa dalam minggu neyh . tiap2 ary diorg wat jiwa aku terseksa . 
marah gylak aku ngan prangai korang . korang buad aku camneyh tape an ? tapi bile aku wat korang camneyh . alamatnye . bff pon bolejadi bff( bad friend forever ) part 2kott . hahahha . 
jaga tingakah lakumu lily . jaga . tiap hari aku ingatkan diri aku dengan ayat uh . tapi takkan tersilap seked korang da nak melatah kod ? bile aku mintak maaf . korang cam maafkan lah kan ? tapi haru ! cara korang tak nampak macam maafkan aku pn . tapelah . cettt ! jgn berhipokrit dgn hidop korang . lme t korang akan menyesal . okeyh . aku nobatkan korang sbgai BFF(BEST FRIEND FOREVER) aku disebabkan korang salu ad waktu aku sedih , sunyi , terluka . tapi takkan salah aku sked tu pon korang na bising ? 
aku tanak lah langgar prinsip aku . sebab 2 i ask 4 ur forgiveness kawan2 . takkan aku nak mati bawak kebencian orang kat aku . tak terima langt bumi dowh . dendam 2 termasok ngn hutang weyh . so . tolonglah maafkan aku untuk kesalahan aku yang secebis niyh . dah berbuih untuk kata maaf kluar dari mulut aku . tapi korang still tak maafkan aku . tapelah . ape2 pn aku btol2 mntax maaf . aku tanak bff part 2 korang . 
aku juz nak jadi bff korang . keyh 


0 comments:

Post a Comment